Nem mindegy, hogyan éled meg életed utolsó tíz évét! És mikor kezdődik?

Ötödik nap I.

2014/09/19. - írta: jpiller

104 kg

Reggel kicsit elaludtunk. (Hazudok, nagyon elaludtunk...) Így a szokásos mérlegelést most ejtettem meg. A súlyom nem változott, viszont baromira izomlázas lettem. (Nem, nem a mérlegeléstől!) Hiába, az úszás az nem súlyzózás. Arra gondoltam, hogy talán felváltva hatékonyabb lenne, mondjuk 2 nap úszás, 3 nap súlyzó. Ha valakinek lenne valami kis edzésterv javaslata nyugodtan csatolja ide! Ígérem kipróbálom!

Az étrend nem sokat bonyolódott, elkészítettem a káposzta salátát és szépen majonézesen a jól bevált és már régebben evett csirkemellel egész kellemes húsos salátát tudtam összeütni. Egy éjszaka alatt jól összeértek a saláta ízei.

Nos akkor most munka!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyok16kilot.blog.hu/api/trackback/id/tr96711127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása