Nem mindegy, hogyan éled meg életed utolsó tíz évét! És mikor kezdődik?

Negyvennegyedik nap I.

2014/10/26. - írta: jpiller

Hogyan tovább?

Azt nem tudom, hogy Pici hol tart a nem túl hosszú, de annál sikeresebb fogyásában, de Gyurinak a következőket ajánlom. A bevásárlással kell elkezdeni a történetet. Az első négy nap "támadási" szakaszához szükség van ízlés szerint és magamon kipróbálva kb 1-1,5 kg csirkemellre, 20-25 dkg száraz-félzsíros sajtra, egy kis olíva bogyóra 15-20 db tojásra, valamilyen hal termékre, például filé roston, de jó az olajos hal is, citromra, némi fehér borsra és fűszerekre. Kell még 2 zsugornyi ásványvíz, vagy legalább 3 üveg 1,5 literes üveg, mert a csapvíz is megfelelő. Ez a napi vízadag kijelöléséhez szükséges, mert ellenkező esetben nem nagyon lesz elég vízfogyasztás. Ha ezek megvannak, akkor az előzőekben leírt módon elkészítjük a csirkét pirítva, négy napra elosztjuk a főtt tojással, hallal, sajttal, ha szereted túróval.  Az olíva bogyót meg amikor jól esik, el lehet fogyasztani, de 20 dkg bőven elég a négy napra...A munkahelyre remekül el lehet vinni műanyag edényben, a pirított csirkemell bőven kibír egy fél napot ebédig. Nagyon fontos, hogy ne várd meg, amíg éhes leszel, egyél bátran, amikor megéhezel és evés közben is igyál amilyen sokat csak tudsz! A tojást minden esetben evéskor sózd meg egy kicsit, könnyebben megy a vízivás...És nem lesz olyan száraz. Figyelem, a második napon azt fogod érezni, hogy nem bírod tovább szénhidrát nélkül! A folyamatosan fennálló, de nem túl erős éhségérzetet ivással remekül lehet tompítani, az édesség iránti vágyat pedig NEM aszpartamos, vagy ciklamátos édesítőszeres kávéval-kis tejjel lehet tompítani. (sacharin, max 20 szem egy nap, főzni nem szabad!) A még nap utáni teendőket írom, ha el tudtad kezdeni a 30 napot. Addig pedig még találkozunk is!

Sok sikert, és figyeljük, mi történik!

A többiek nevében drukkolok én is!

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyok16kilot.blog.hu/api/trackback/id/tr156833377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

t.smith 2014.10.27. 21:05:45

Azt gondoltam, hogy majd jól eltelik egy hét és tapasztalataimat összefoglalva írok egy hosszabb kommentet. Ez elmaradt, nem is véletlenül... :)
A támadási időszakot egy teljes hétig csináltam (2014.10.13 kezdettel), nem is maradt el a hatása. Péntekre 3kg mínusz volt, de ebből visszajött 1kg vasárnapra. Gondoltam a következő hetet még támadási szellemben fogom tolni, de szerdáig az istennek sem akart lejjebb menni a súlyom. Ez meg ugye a hosszú hétvégés hét volt, tele csábításokkal és kísértésekkel (sólet, kenyér, tészta, süti, alkohol...). Amiknek persze nem tudtam ellenállni. Így ma reggel ott álltam, ahol két hete elkezdtem az egészet. Sajnos megint bebizonyosodott, hogy akaraterő és fegyelmezettség nélkül nem működik semmi.

Újból neki fogok kezdeni a dolognak, csak mára nem volt még bevásárolva semmi. Hazafelé veszek mindent amit eddig ettem. Aldiban találtam teljes termékcsaládot sajtból, cottage cheese-ből, alacsony zsírtartalommal, illetve van mindenféle szeletelt sonkájuk is. A zöldséget most sem fogom tudni kihagyni teljesen. Jelentkezek majd az újabb tapasztalatokkal, remélem jobb hírekkel :)

jpiller 2014.10.27. 21:10:03

Annyit tennék hozzá, hogy egyrészt becsülendő az újbóli elhatározás, másrészt a támadási időszak nagyon nehéz, nem érdemes hosszabbra szabni. A zöldség evésről már leírtam a véleményemet, nem ismételem magamat. A négy napot követően lehet nyugodtan bevezetni a zöldségeket. A sütőtök nem jött be, kettő kilót visszaszedtem magamra. Most megint az alaphelyzetben vagyok...106 kg...Szóval fogyok 16 kilót, most!
süti beállítások módosítása