Nem mindegy, hogyan éled meg életed utolsó tíz évét! És mikor kezdődik?

Harmincegyedik nap I.

2014/10/15. - írta: jpiller

104 kg

De izmosodok!

A mai napon kipróbáltam magamat egy 650 kcal/50 perces terheléssel. A levegőt már ütemezve kellett vennem, 658 kcal lett a végeredmény, amire büszke vagyok, mert már elég magas érték, hogy értelme legyen. Az evéssel rosszul állok, mert a sütőtök, amit a családnak csináltam, nagyon finom lett, sajnos bűnbe estem miatta. Bár egymagában ettem cukor és egyéb hülyeségek nélkül, de akkor is...

Pénteken lesz a teljesítmény felmérésem, a fiúk az edzőteremben már előre "gyúrnak", hogy az edző szakítson meg. Én meg remélem eljutok a teljesítmény maximumhoz. Meg is keresem a pulzusmérő órámat!

Alakul a klub, ha olvastok és tetszik a klubosodás ötlete kérlek jelezzétek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyok16kilot.blog.hu/api/trackback/id/tr136796589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása