Nem mindegy, hogyan éled meg életed utolsó tíz évét! És mikor kezdődik?

Negyvennegyedik nap II.

2014/10/26. - írta: jpiller

A reggeli edzést most sem hagytam ki. Egy kicsit erősre sikerült, annyira belelkesedtem! Az 50 perc elliptikus tréneren egyensúlyoztam vagy 500 kcal-át, majd a súlyzó következett. Nem az általános menetrendet követem, csak mozgok a súlyokkal. Megpróbáltam, hogy fel tudom-e húzni magamat, de még egy centit sem sikerült emelkedni, a bal vállamat viszont remekül meghúztam. Szóval erősödni kell majd. Kilencven kilósan már menni fog, bár azt a fajtát még 21 évesen sem tudtam előadni sajnos...

Az edzés menete: cardio után nyak mögé húzás 4 sorozat, evezés váltott kézzel 4 sorozat, mellső nyomás függőlegesen 8 kilóval 4 sorozat, oldalemelésből mellső tartásba és le 5 kilóval 4 sorozat, 5 kilóval mellső emelés magas tartásba, onnan leengedés két oldalon. Ezek után 16 kilós egykezes súlyzóval függőleges testhelyzetben felhúzás, majd folyamatosan magas tartásba nyomás és vissza  négyszer 4-6, vagy amennyi megy. Nekem a hat-hat-négy-négy ment vöröslő fejjel... Majd itthon összeestem a padlóra...

A sütőtök olyan édes lett, mint a méz! Szóval nem kell az édességről lemondani! A kezdők négy napján TILOS!

Holnap közzé teszem az ilyen volt fényképet. Piros 18-as karika srácok!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyok16kilot.blog.hu/api/trackback/id/tr666834863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása