Nem mindegy, hogyan éled meg életed utolsó tíz évét! És mikor kezdődik?

Huszonkilencedik nap I.

2014/10/13. - írta: jpiller

104 kg

Nagyon érdekesen telt el ez a pár nap. Igazából írtam, hogy az internet hiánya miatt annyira nem tudok beszámolni a fejleményekről. A táplálkozással kapcsolatban komoly volt a kihívás. Egyrészt vinni kellett Münchenbe alapanyagokat, másrészt a szállodában a reggelin kívül nem is voltunk. Az egész napot pedig gyorséttermi körülmények között kellett megoldani. Ebből az lett, hogy rendesen bereggeliztem, főleg tojás-sonka-sajt és zöldséggel, uborkával, paradicsommal és SEMMI müzli, vagy hasonló. Aztán egész nap magok (tökmag, amerikai mogyoró), víz, egy csokiszelet, amit még én is ehetek, valamint délben egy shake. Vacsorára étteremben végeztük, ott egy szelet marhahús és saláta volt a menü. A shake és csokiszelet sokat segített a túlélésben. A sport sajna abban merült ki, hogy az étteremből gyalog mentem haza, ami 6,8 kilométer volt. Nem volt rossz részidő, mert 55 perc alatt tettem meg. Nem rossz ez a fogyás, a gépkocsiban ülés is könnyebb, ha nincs az embernek agyon nyomva a szíve a belső hájjal...

A mai napon az edzésen egy kicsit feljebb tettem a mércét. A cél a 600 kcal elérése volt 50 perc alatt, 120-as "csapásszámmal". 599 lett, nem baj holnap azt az egyet hozzá teszem. Szóltak is a teremben: "Józsi, te ruhában zuhanyozol? Miért nem edzel inkább?" Hahaha... Az biztos, hogy csavarni lehetett a vizet a pólómból. Apropó, ismeritek azt a kemény hab hengert, amin az izmokat lehet amúgy rendesen át lehet hengerelni? No azzal mindenképpen próbálkoznotok kellene! Majd teszek fel képet róla...A hátamnak nagyon jót tesz, de állítólag az összes izmot át lehet dolgozni vele. Sajnos a személyi edző nem ér rá szerdán, hogy az állapotomat felmérje, addigra nagy formába kell hoznom magamat!

Amint azt az előzőeken írtam, sajnos bebizonyosodott, hogy nem iszom eleget! Ezen kell komolyan változtatni, így gyorsan beszereztem magamnak egy ivópoharat, aminek a teteje nem csöpög, így magammal tudom vinni a vizet és még a shake-et is meg tudom benne csinálni ebédre!

Itthon viszont gyorsan készítettem egy jó húslevest, rengeteg zöldséggel és egy tepsis sertés lapockát, aminek a receptjét holnap le is írom!

Akkor jó éjt kívánok, már aki arra vetemedik, hogy most olvas, akik meg reggel, azoknak szép napot!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyok16kilot.blog.hu/api/trackback/id/tr326788677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása