Nem mindegy, hogyan éled meg életed utolsó tíz évét! És mikor kezdődik?

Kilencedik nap I.

2014/09/23. - írta: jpiller

103 kg

A cél eléréséhez megint közelebb vagyok. Tegnap kicsit többet kerékpároztam reggel, és valóban nem ettem mást, csak az engedélyezetteket Ebédre nagyon jól esett a hússaláta, és megengedtem magamnak egy deci ivó joghurtot, ami ugyan cukros, de jót tett az agyamnak...Az első körön lévőknél a második héten ez a kilengés nem engedhető meg, mert még nem elég edzett az akaratuk és könnyen "átszakadhat a gát". Ha nasira van szükség, a tökmagot, vagy a pucolt napraforgót ajánlom. De jöhet ugye a libatepertő paradicsommal, vagy a sertés tepertő. A Vízről senki ne feledkezzen meg, én is kitettem a másfél literes üveget a konyhába!

Na kezdődjön a nap egy kis füstölt kolbász, tojás, sajt, paradicsommal, aztán suli a gyereknek!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyok16kilot.blog.hu/api/trackback/id/tr16723095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása