Nem mindegy, hogyan éled meg életed utolsó tíz évét! És mikor kezdődik?

Második nap II.

2014/09/16. - írta: jpiller

Végeztem a napi úszással. Az úszás önmagában egy elég érdekes mozgásfajta. Igazából sem fogyni, sem pedig hízni nem lehet tőle. Persze létezik annyi úszás, amitől fogyhatunk, de az nekem a sci-fi kategória. Az is igaz, hogy a vízilabdások eléggé kigyúrt muksók, de nekik azért a mindennapi kenyérért a szó szoros értelemben harcolni, verekedni kell a vízben, ami inkább valamiféle buli-birkózáshoz hasonlítható, nem kicsi taktikai érzékkel és csapatmunkával fűszerezve. Na nekem ilyen sem jutott, marad a faltól falig, mell tempóban 30 percen át. Beugrom a gőzbe, majd újra a hideg medencébe és kész is a program 50 perc alatt. Ezt az adagot már bátran nevezhetjük megfelelő napi mozgásnak. Ha valakinek esetleg erre sincs ideje, akkor ne reggel csinálja, vagy keljen fel 6-kor, akkor nyit a legtöbb uszoda! Itt jelzem, hogy a célom az 50 perc-1 óra úszás, de most még kevés a levegő az uszodában...

A reggelit már elfelejtettem, szerencsére éhes lettem, így hozzákezdhetek végre a pirított csirkemellnek. Három darab (kb. 5-10 dkg, kettő tojás és egy kicsi majonéz, valamint kettő szem olíva bogyó. Én a zöldet szeretem, de ezt tényleg mindenki találja ki.) Ha valaki komolyan veszi a támadási időszakot, a második nap reggelére már nem nagyon tud az evésre gondolni, annyira tele lesz a fehérjékkel. A kritikus a harmadik nap, készüljünk föl rá! Továbbra is igaz, hogy a hűtőben lévő pirított csirkemellből állandóan lehet nasizni. Már ha rá tudtok nézni...

Ígértem a második szakasz bevásárló listát. A második szakasz hossza éppen négyszerese a támadási szakasznak, de nem lehet rövidebb, mint 6 nap! Miért? Mert nekem ez jött be. Sokkal tovább sem szabad húzni, mint a támadási szakasz ötszöröse. A lényege, hogy a támadási szakaszban fogyasztotton  felül ki kell az étrendet egészíteni minden olyan zöldséggel és salátával, ami nem tartalmaz közvetlen répacukrot. Ebben a szakaszban a gyümölcsök még nem engedélyezettek. Szóval NEM lehet még enni: sárgarépa és egyéb édes gyökerek, olyan egzotikus növények, amiket nem ismerek ugyan, de cukrot raktároznak. A burgonyát nem is említem, mert azt ezentúl a havi egy bűnös nap kivételével SOHA nem lehet enni, a rizzsel egyetemben. A gyümölcsök alól van kivétel, mégpedig a citrom, mert a salátákat azzal savanyíthatjuk.

Szóval a listám:

1 fej káposzta, 2 db zeller (férfiaknak nagyon hasznos, a hölgyek is örülnek neki), karalábé, uborka ízlés szerint, ki-mennyit tud megenni belőlük. Jómagam kettő-kettő darabot veszek, ezeket osztom be. Kell még 0,5 kg sovány túró , tejföl és egy tejszínhabnak való tejszín...Miből mit készíthetünk, az a későbbiekben és ha igény van rá, leírom!

Nos akkor irány a bolt, mert estére munka van...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyok16kilot.blog.hu/api/trackback/id/tr796702421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása