Nem mindegy, hogyan éled meg életed utolsó tíz évét! És mikor kezdődik?

Ötvenegyedik nap I.

2014/11/02. - írta: jpiller

A tegnapi nap kimaradt a blogból, mert kirándulást követően edzés, majd pihegés és egy hatalmas Monopoly parti miatt nem jutottam a géphez. Illetve jutottam, csak írni nem volt idő. Az időjárás még kedvezett egy kis sétához, a mai napon már a köd elvitte a programokat. Az edzést követően a diétám elkezdése óta először gyomorrontást kaptam, szerintünk az éhgyomorra megevett földi mogyoró hatására. Azt nem mondom, hogy a kenyér nélkül evett dolgok miatt, mert ugye december óta nem ettem kenyeret...

A sportban egy komolyabb lökést adtam a terhelésnek azzal, hogy egy új gépet próbáltam ki, elliptikus pad, de újratöltve. Holnap lesz a napja, amikor elemet cserélek a szívritmus-jeladóba, mert ma egy kicsit elszaladt a pulzusom. 160 fölé ment, amit amúgy nem vettem észre, csak hát az én koromban már egy kicsit sok. Ha kíváncsi valaki, mennyi az optimális, olvasson vissza egy pár napot...

Az étrendemen változtatok, mert a rost és folyadék bevitelemet fokozni kell. Ebben fog segíteni az a Benevita rendszer, amit már említettem, be is linkeltem egy bemutatót belőle, most pedig várjuk a hatást. Hétfőtől tudósítás szinten adok információkat a hatásról.

Ígértem egy előtte fotót, ha lesz bátorságom, felteszem...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyok16kilot.blog.hu/api/trackback/id/tr996854641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása