Nem mindegy, hogyan éled meg életed utolsó tíz évét! És mikor kezdődik?

Huszonharmadik nap II.

2014/10/07. - írta: jpiller

Mentorom és nagyon kedves barátom felhívta a figyelmemet, hogy ha nem haladok, akkor valami gond van a táplálkozásommal. Nos igen. A mai nap írtam mindent, amit megettek és megittam. A legfőbb gond, hogy azt hittem ugyan hogy sokat iszom, de kiderült, hogy az az 1,8 liter víz az édeskevés ahhoz, hogy eredményes tudjak lenni. Mindenképpen be kell állítanom a telefonomat, hogy itasson meg minden kettő órában! Lehet, hogy van is ilyen applikáció. Ha nincs, akkor majd íratok egyet a google-val. A másik gond, hogy a  hús ugyan elég jó arányban volt, de a kicsinyenkénti evés miatt nem voltam eléggé tele, úgy éreztem, hogy állandóan éhes vagyok. Ez az érzés betudható ugyan a szénhidrát hiánynak is, de már most tudom, mire kell figyelni. Nagyon észen kell lenni, mindenkinek tudom ajánlani, hogy egy-két napig részletesen írja le, mit eszik és mit iszik. Abból egy hozzáértő szinte azonnal megmondja, mi a gond, hol lehetne javítani az arányokon. A kutatási eredményeim kapcsán el fogunk jutni egy fittségi teljesítmény felmérésre, egy táplálkozási tanácsadóhoz, valamint egy paleo étterembe is, ahonnan remek ötleteket is kaphatunk a fogyókúránkhoz. Lásuk, mire megyünk...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyok16kilot.blog.hu/api/trackback/id/tr96768321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása