Nem mindegy, hogyan éled meg életed utolsó tíz évét! És mikor kezdődik?

Negyedik nap II.

2014/09/18. - írta: jpiller

A negyedik napom eléggé unalmasan kezdődött. A reggeli teendők után egy kis szárazföldi edzést csináltam. A kis súlyok is nagyon nagyok voltak nekem. Közben megtudtam, hogy egy motorosnak az autópályán 160-nál szinte nincs döntési szabadsága az előtte lassabban haladó gépjármű bármilyen váratlan mozdulatánál. Mondjuk azt nem értem, hogy akkor meg minek kell annyival menni?

Az ebéd remekül sikerült, éhes nem vagyok, de már nagyon várom a jól megérdemelt káposzta salátámat, amit holnaptól ehetek. Este leírom, hogyan készítem én el a káposztasaláta downweight2-t.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyok16kilot.blog.hu/api/trackback/id/tr746709235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása