Nem mindegy, hogyan éled meg életed utolsó tíz évét! És mikor kezdődik?

Előkészületek

2014/09/13. - írta: jpiller

Ami a hétfői kezdést illeti, nekem egy kicsit hamarabb kell a dolgokra ráhangolódni. A támadás lényege, hogy az étrendemet az általánoshoz képest elég jelentősen, a mostani megszokotthoz képest egy kissé át kell alakítani. Alapból négy dolgot az életben végérvényesen abba kell hagynom és azt a pár napot figyelmen kívül hagyva, amikor azt csinálok, amit akarok, el kell felejtenem: liszt, cukor, rizs, burgonya. Ezek azok a tabuk, amit soha nem érinthetek! Most jöhettek azzal, hogy én a kenyérről nem tudok lemondani, DE, a sült krumpli az életem, NEM, rántott húst nem adom, NEM IS KELL, a főzeléket csak habarva-rántva tudom megenni, NEM. Majd néhány receptet és módszert leírok, hogy legyen élet a liszt-cukor-rizs-krumpli horizont után is, de egy kis leleményességgel minden megoldható. Nem gondolkodtam és ezután sem fogok azon, hogy ezeket a dolgokat hogyan tudom helyettesíteni, mert a helyettesítők csak rosszabbak, inkább azt próbálom betáplálni az agyamba, hogy MÁST fogok ezentúl enni.

Látni fogjátok, hogy az egyik fő téma az evés, mert ezt nagyon szeretem és az eddigiek során nagyon nagy élvezettel és sikerrel műveltem is. Nem véletlenül lettem 126-128 kiló. Na ezt nem is hagyjuk  abba, nyugi!

Akkor következik a bevásárló lista. Majd kicsit később, mert most mennem kell, kel a család!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyok16kilot.blog.hu/api/trackback/id/tr346693871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása