Nem mindegy, hogyan éled meg életed utolsó tíz évét! És mikor kezdődik?

Megtört a lendület...

2014/11/16. - írta: jpiller

Két napja egy cserép virágot tettem le magam mellé jobbra előre hajolva. Nem kellett volna. Aztán 9 órát a kórházban töltve és kettő adag infúziót behabzsolva jobban lettem. Azóta egyetlen gyakorlat, ami komoly erőfeszítéssel elvégzek, az a felállás a földről, kimenni pisilni...A gyógyszerek lassan tényleg gyomorfájást okoznak, aminek egyetlen előnye, hogy nem nagyon van étvágyam...

Szóval most erről tudósítok. Szóval a derék halk roppanása miatt szépen letérdeltem, majd a hasamra feküdve vártam a jószerencsét, meg azt, hogy elmúljon az a görcs, ami összerántotta a derekamat és a mély hátizmokat. Ugyan óvatosan edzettem is őket, de most nem használt, csak az infúziós görcsoldás és fájdalom csillapítás. Szerencsére törés, repedés nem lett, nagyobb belső sérülés sem, "csak" egy jó kis ideg becsípődés.

Nos most újra  kezdem a járást tanulni. A bicepsz most nem fejlődik, az biztos...

Címkék: sport Szabadidő
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyok16kilot.blog.hu/api/trackback/id/tr196907505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása