Nem mindegy, hogyan éled meg életed utolsó tíz évét! És mikor kezdődik?

Harmincadik nap II.

2014/10/14. - írta: jpiller

Hát Pici, a támadási szakaszban nem szabadna még ennyi zöldséget sem enni, mert éppen az a lényeg, hogy a szervezettől teljesen sikerüljön a cukrot megvonni. A lényeg ettől függetlenül, hogy elkezdted és ha így folytatod, akkor sikerre is viszed! Ha pedig a siker így is bekövetkezik, akkor van egy másik alternatíva, amit ajánlhatunk majd másoknak is.

Az alkalmazás.... Nos nekem is klassz lesz, mert bizony még most is csak 2,7 literig jutottam el a vízzel, ami a 104 kilót számolva bizony kevés...A reggeli kávéról pedig én sem tudtam lemondani, tejjel...Talán majd a GO! megoldja a lehetetlent!

A  mérési eredményeidet feltétlenül add meg, a személyi edződtől pedig kérj egy teljesítmény felmérést, különös tekintettel a szívritmus visszaállási idő a lényeges. Nekem ebben a pillanatban a 153-as pulzustól 120-ra 2perc 40 másodperc alatt megy vissza...Pénteken jönnek ki a részletes adatok...Csak a tőzsdei jelentés miatt mondom...

Szóval drukkoljunk együtt Picinek!

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyok16kilot.blog.hu/api/trackback/id/tr696792915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

t.smith 2014.10.15. 15:55:50

Szia,

Köszi a válaszokat, én is válaszolok párra és ne vedd kötekedésnek!!! :)
Szóval a zöldségeket azért engedélyeztem magamnak, mert ezek a legkisebb szénhidráttartalommal rendelkezőek. Amit a te, erre a szakaszra érvényes postjaidban olvastam (kefir, sajt, tej, stb.), is tartalmaznak minimális mennyiségű szénhidrátot. Illetve a másik dolog, hogy az eddigi szénhidrát-gazdag életmódomhoz képest az a napi (szerintem maximum) 10-20g szénhidrát is teljes elvonásnak tekinthető :)
A harmadik ok pedig az, hogy valami rostosat mindenképpen be akarok juttatni.

Lényeg a lényeg, a legfontosabb ok, ahogy írtam is, az volt, hogy ezek nélkül kb. 2 nap után feladom.

Így is megindult a fogyás, két nap alatt másfél kg. Bár nem áltatom magam, ebben benne volt egy tegnap esti elég kemény edzés, illetve rengeteg vízveszteség is (azt vettem észre, hogy sokkal többet járok WC-re, pedig sajnos egyelőre nem iszom több vizet... :) )

Amúgy köszönöm a drukkolást is, és arra is rájöttem hogy mennyire motiváló valakivel beszélni ezekről a dolgokról, megmutatni másoknak az (egyelőre csekély) eredményeket. Szívesen megírom ide én is a tapasztalataimat, eredményeimet, akár napi étrendjeimet is, ha nem bánod. Ez egy komoly megfelelési kényszert jelentene napról napra :)

Üdv,
Pici

jpiller 2014.10.15. 19:20:29

Amit írtál, teljesen érthető és egyet is értek Veled, de fenntartom, hogy a támadási szakaszban nem engedélyezett a zöldség. Lehet ettől eltérni természetesen, hiszen sokkal fontosabb, hogy folytassuk, mint hogy a zöldség hiánya miatt feladjuk. Ha tényleg nincs benne gyümölcs és sárgarépa, akkor a cél szentesítheti az eszközt. A két nap alatt másfél kilogramm azért szép eredmény, mert jelzi a szénhidrát raktárak ürülését. Fontos, hogy az ivásra figyelj, még én sem iszom eleget, pedig adagolom és írom is! Főleg napközben fontos a vízbevitel, mert este, reggel szokott az ember inni!
Továbbra is drukkolok!!!

jpiller 2014.10.19. 09:06:50

Várom az eredményeket!
süti beállítások módosítása