Nem mindegy, hogyan éled meg életed utolsó tíz évét! És mikor kezdődik?

Második nap I.

2014/09/16. - írta: jpiller

105 kg

Amint látható, van eredmény, bár ez a súly csökkenés a statisztikai határon belül van. Igaz már vizet ittam és a mérlegnek is van mérési hibája. Maradjunk abban, hogy valami megmozdult. Két hónapja voltam 106, úgyhogy történjen is végre valami. A mai nap folytatódik a fehérje támadás, remélem hamarosan végére érek, mert már most unom. Éhes az nem vagyok, érdekes, pedig nem ettem egész éjszaka.:-)

Az önbizalom megőrzése érdekében a mai napra tervezem a további, étrendet kiegészítő dolgok beszerzését. A bevásárló listát még készítem, hamarosan közre adom!

Kitartás Józsi, kitartás...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyok16kilot.blog.hu/api/trackback/id/tr636702095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása